КОНСТРУКТОР ЧАТ-БОТІВ

    Для рішень на платформі BAS та 1С:Підприємство 8

    Що таке чат-бот?

    Чат-бот - аккаунт у месенджері, який дозволяє обробити і відправити будь-яку інформацію з облікової системи BAS ERP, УТ 3.0, ВПП, ЗУП

    Бот, виконує одноманітну роботу і не тільки економить сили і час людини, а і працює на більш високих швидкостях

    Дозволяє перенести частину рутинних операцій у звичне середовище - месенджери, у яких як керівництво, так і співробітники проводять найбільше часу

    Конструктор Чат-ботів:

    Надає середовище для розробки і налаштування можливих сценаріїв взаємодії з Telegram-ботом

    Легко, за інструкцією, встановлюється на будь-яку конфігурацію, що відповідає технічним вимогам. Не перетинається з будь-якими іншими модулями і довідниками будь-якого іншого рішення

    Має демонстраційні сценарії використання

    Кабінет дилера

    Масові питання клієнтів:

      Що з моїм замовленням?
      Коли буде готове?
      Коли буде доставка? 
      Що з претензією?
      Коли буде доставка? 
      Можна звірку розрахунків? 

    Рішення:

      Відстеження життєвого циклу замовлення в телефоні
      Історія змін замовлення/претензії
      Поточний стан замовлення/претензії
      Планові дати виробництва та доставки
      Поточний стан взаєморозрахунків

    Робота с заявками на витрачання грошових коштів

    ● Перегляд заявок на узгодження грошових коштів; ● Отримання pdf файлів заявок до узгодження; ● Узгодження заявок за допомогою телефону з будь-якої точки світу;● Створення нової заявки прямо з телеграм-боту;● Повідомлення про надходження грошових коштів на рахунок;

    Робота з документообігом

    ● Погодження та затвердження договорів;● Отримання проекту договору для ознайомлення;● Ознайомлення та робота з бізнес-процесами з телефону;

    Розсилка звітності

    ● Продажі за обраний період;● Залишок грошових коштів;● Прайс-листи; Картки товару;● Розрахункові листки співробітникам;

    МОЖЛИВІ РІШЕННЯ:

    УЗГОДЖЕННЯ ДОКУМЕНТІВ:

    ● Затвердження замовлень постачальнику; ● Узгодження прайс-листів; ● Затвердження замовлень клієнтів до виробництва;● Узгодження планів продажів/виробництва/закупівель; 

    ПРОВЕДЕННЯ АНКЕТУВАННЯ ТА СОЦ. ОПИТУВАНЬ:

    ● Проведення опитувань задоволеності клієнтів;● Анкетування наявної бази клієнтів;● Проведення опитувань співробітників; 

    ІНШІ МОЖЛИВОСТІ:

    ● Онлайн-чат з клієнтом;● Інформування співробітників/оголошення;● Відправка місця розташування нашого магазину/офісу/складу; 

    ЩО ЦЕ ДАСТЬ?

      Співробітники направляють ресурси що звільнилися на рішення "складних" питань
      бот працює 24/7 з "блискавично-швидким" доступом
      Відповідь відразу на пристрої користувача
      Можна налаштовувати FAQ
      Рука на пульсі завжди (будь то відпочинок чи важлива нарада)
      Історія звернень
      Індивідуальні push-повідомлення
      Людині потрібен час, щоб дати відповідь, а робот видає інформацію миттєво
      Все необхідне в одному екрані месенджера в чат-боті

    ВАРТІСТЬ

    Базова поставка

    30 000 грн.

    У базову поставку входить:● Конструктор чат-ботів у вигляді окремої конфігурації;● Кейс з узгодженням заявок на витрачання грошових коштів для конфігурацій BAS ERP і BAS Управління торгівлею;● Конфігурація з базовими прикладами реалізації запитів до месенджеру;● Інструкція з установки конструктора;● Підтримка з технічних питань конструктора, що стосуються базової поставки;

    Документообіг

    10 000 грн.

    До поставки входить:● Файли команд для базової поставки, які можна завантажити у систему;● Підтримка з технічних питань по встановленню файлів до системи;


    Узгодження заявок на грошові кошти

    10 000 грн.

    До поставки входить:● Файли команд для базової поставки, які можна завантажити у систему;● Підтримка з технічних питань по встановленню файлів до системи;

    Розсилка звітності

    10 000 грн.

    До поставки входить:● Файли команд для базової поставки, які можна завантажити у систему;● Підтримка з технічних питань по встановленню файлів до системи;

    Бажаєте придбати?